A tudáshoz a tanulás a kulcs

2023. június 22., 06:00

A Spiller 2000 kft. vezetősége elkötelezett híve az élethosszig tartó tanulás gyakorlatának. Mi sem példázza ezt jobban, mint a már évek óta működő tudás alapú bérstratégia, mely a munkatársak által a cégnél megszerzett tudás alapján biztosít előrelépési lehetőséget. A Spillernél természetesen nemcsak a termelésben dolgozóknak van lehetőségük szakmai tudásuk bővítésére. Nyitott ajtón kopogtat Tóth András ügyvezetőnél az a munkatárs, aki szakmájában szeretne továbbtanulni akár iskolai, akár tanfolyami keretek között. 

 

Mindig nyitott voltam és vagyok a munkatársaim azon megkeresésére, mely a szakmai tudásuk bővítését szorgalmazza. Több kollégánk szerzett szakképesítést, diplomát a céggel kötött tanulmányi szerződés keretében.” – számolt be róla büszkén András. 

 

Az adminisztratív területen dolgozók részére szinte kötelező a szakmai továbbképzéseken való részvétel, a jogszabályi változások követése. A Spillernél természetesen munkaidőben, a cég támogatásával vehetnek részt a kollégák ezeken az online és offline kurzusokon.

 

„Különös örömmel tölt el kollégáim szakmájuk iránti elhivatottsága, a naprakészségükre való igényük. Örülök, hogy egy-egy tanfolyam elvégzésére akár szabadidejükből is áldoznak. Így történt ez Bogi esetében is, aki öt héten át, heti két alkalommal vett részt az esti órákban egy tanfolyamon, melyet sikeres vizsgával zárt. ” - nyilatkozott az ügyvezető amikor arról érdeklődtünk, hogy ki és milyen tanfolyamon vett részt legutóbb. 

 

Beszámolójából megtudtuk, hogy Rajkó Boglárka Marketingvezető a munkavállalói márkaépítés elkötelezett híve és tavasszal ezen a területen szerzett  naprakész ismereteket profi szakembertől. -  „A Laba Hungary kft-nél végzett „Employer branding” kurzusról csak jót tudok mondani – mesélte lelkesen Bogi. 

 

Vass Melinda a Volvo csoport employer branding specialistája egy kiválóan felépített tananyag átadásával ismertette meg a csapatot a szakmai legfontosabb, legmodernebb és leghatékonyabb elméleti és gyakorlati tudnivalóival. - “Saját munkahelyünkre, cégünkre kidolgozott házi feladatok segítségével egyből a gyakorlatba ültettük a márkaépítésről, a vonzó munkahelyről, a munkaerő megtartásáról, a marketing stratégiáról, a közösségi médiában és az offline médiában  való kommunikációról tanultakat. A házi feladatok javítását is nagyon komolyan vette Melinda, így bátran mondhatom, hogy a Spiller és én, mint marketingvezető komoly szakmai segítséget és visszajelzést kaptunk a marketing területén végzett eddigi munkáinkról.” - lelkesedett Bogi.

 

Bogi az új ismeretek birtokában még nagyobb lendülettel folytatja napi munkáját, amelyet eddig is szívvel-lélekkel végzett. Tevékenységének eredményével a munkatársak nap, mint nap találkoznak. Az elmúlt negyedévben több céges rendezvény megszervezésében és lebonyolításában is jeleskedett, húsvéti- és egészségmegőrző programokkal tette színesebbé a spilleres kollégák tavaszát, emellett pedig igyekezett a munkakörnyezetet is csinosítani. Több növénnyel díszítette fel az üzem területét annak érdekében, hogy még egészségesebbé, otthonosabbá, és kellemesebbé varázsolja a dolgozók hétköznapjait. 

 

A munkája itt még mindig nem ért véget, ugyanis elkészített két olyan fontos kiadványt, amely szerves részét képezik majd a Spiller megítélésének. - “Fokozott ütemben kellett haladnunk ebben az időszakban, ugyanis szerettem volna, ha még a tavasszal elkészülünk azokkal a katalógusokkal, amelyek segítik az új tagjaink beilleszkedését, valamint pontos leírást adnak arról, hogy miért érdemes nálunk dolgozni. . - mutatta a kezében a vázlatokat Bogi. 

 

Egy “Információs Mappán”, valamint egy “Spilleres Kisokoson” dolgozott. Az előbbi egy olyan fontos dokumentum, amelyet az újonnan érkező kollégák kapnak kézhez, ebben minden olyan információt megtalálnak, amely szükséges ahhoz, hogy biztonsággal tudják elkezdeni a munkát a cégnél. Több, mint húsz oldalas a leírás, amely többek között tartalmazza a műszak rendeket, a házirendet, a vezetők bemutatását. Az utóbbi, a Kisokos pedig mindenki számára elérhető lesz, hiszen ez lesz a cég fő promóciós anyaga, ez fogja őket képviselni a kiállításokon, rendezvényeken.

 

“Szeretnénk, ha ez a Kisokos a munkavállalóinkat is segítené, ugyanis minden olyan információt tartalmaz, amely segítségükre lehet a toborzási tevékenységüknél. Ha úgy érzik, hogy van olyan ismerősük, aki szeretne a cégünknél dolgozni, és az Ajánlói Bónusz jegyében szeretné meggyőzni, hogy csatlakozzon hozzánk, akkor ez egy kiváló prezentációs anyag cégünkről. Segíti a jelenlegi embereink munkaerő bevonzási tevékenységét is”. - lapozta végig Bogi a füzetet.

 

Látszik, hogy a füzetek összeállítása nagyon sok munkát vett igénybe, ugyanis Bogi elmondása szerint rengeteg órát töltöttek a vezetőkkel és a külsős marketingszakértőjükkel azon, hogy meghatározzák, milyen információk kerüljenek a füzetbe. Sőt, nem volt elég, hogy meghatározzák milyen legyen a füzet, de új céges fotózást is kellett hozzá szervezni.

 

“A grafikai munkát kedves segítőtársam kezébe adtam át. Lázárné Gyöngyösi Kata Marketingszakértővel október óta dolgozunk közösen azon, hogy a külső- és belső marketingje megfelelő legyen a cégnek. Kata tulajdonképpen minden marketingtevékenységünket koordinálja az együttműködésünk óta, jól megtaláljuk a hangot. A gyermekes kollégák már többször találkozhattak is vele, hiszen a rendezvényeinken ő készíti a fotókat és a videókat, sőt sokakkal már interjút is készített a Spilleres újságunkba”.- mesélte Bogi.  

 

Az együttműködés kiválasztásakor az is szempont volt, hogy a külsős partner is jól alkalmazkodjon a cég értékeihez.

 

 “Kata egy másfél éves kisgyermek mellől dolgozik, otthonról vezeti a Marketinganyus nevű vállalkozását, így külön öröm számunkra, hogy egy kis női erővel tudtuk csapatunkat színesíteni, emellett pedig egy otthonról dolgozó édesanyát tudunk támogatni a megbízásainkkal”. - tette hozzá Bogi.

 

Az együttműködésnek köszönhetően valósultak meg tavasszal a céges kiadványok, amelyek nem csak informatívak, de küllemükben is igényesek, minőségiek lettek. Természetesen a rendezvényeken és a kiadványokon kívül is rengeteg újítást köszönhet a Spiller a marketing szekciónak, ugyanis ők azok, aki nap, mint nap tartják a kapcsolatot a sajtóval, intézik az álláshirdetéseket. Minden alkalommal valami új és frappáns szöveget próbálnak összeállítani annak érdekében, hogy elérjék a magas jelentkezői létszámot. És ez még mindig nem minden. Egy olyan versenyt álmodtak meg, amelynek köszönhetően nem csak a munkatársak egészségét, de egy szív- és érrendszeri betegségekkel foglalkozó alapítványt is támogat majd a cég. A verseny ugyanis arról szólt, hogy a benevezett dolgozók, minden tízezredik lépése után 250 Ft-tal támogatták az Ispita Alapítványt.

 

“Igyekszem odafigyelni arra, hogy olyan rendezvényeket szervezzek, amelyek nem csak nekünk hasznosak csapatépítés szempontjából, hanem másoknak is segíthetünk vele. Szeretnék példát mutatni ezzel mindenkinek, hiszen évtizedek óta rengeteget jótékonykodunk úgy, hogy aktívan bevonjuk a megmozdulásokba a kollégákat is.” - mesélte a Marketingszakértő.

 

És ha ez még mindig nem lenne elég, elindult a céges hírlevél is, kiküldte a vezetőség az első teszt e-mailt. - “Sokan azt hiszik, hogy ez egy egyszerű rendszer, csak bepötyögök valamit és elküldöm, pedig közben egy teljesen új infomatikai területet kellene elsajátítanom annak érdekében, hogy ezt az innovatív közlési módszert használni tudjuk. Szerencsére a külsős marketingszakértőnk ebben is segít, tőle fogok majd minden újítást megtanulni. ”. - mutatta a kezelőpanelt Bogi.

 

A Marketingszakértő egy teljes stratégiával rendelkezik, amely bemutatja, hogy milyen feladatok várnak még rá annak érdekében, hogy mindig egy kis fejlesztést tudjon vinni a cég életébe. Ugyanis a közösségi megmozdulások, a jó ügyek szolgálata, valamint a kulcs megtalálása a saját munkatársainkat lojalitásának növelésére adják a munkakörének “sava-borsát”, melyek miatt nap, mint nap várja a munkaidő kezdetét.

 

« Vissza az előző oldalra!


Spiller 2000 Kft. - MagyarSpiller 2000 Kft. - AngolSpiller 2000 Kft. - Német