A problémákat csak úgy lehet megoldani, ha beszélünk róla

2023. március 28., 09:09

Az első negyedévben elstartol a “Nyitott ajtó” elnevezésű program a Spiller2000 Kft.-nél. Havonta egyszer, előre megadott időpontban kereshetik fel a munkavállalók a cégvezetőt, akinek személyesen mondhatják el problémáikat.

 

Ez a program azért különleges és rendhagyó, hiszen Tóth András ügyvezető nem csak meghallgatja munkavállalói problémáit, hanem igyekszik rá megoldást is találni. Az arra kijelölt időpontban a vezető szó szerint nyitott ajtóval várja munkavállalóit az irodájában, ahol nem csak a munkahelyen előforduló kérdéseket, kéréseket vizsgálja meg, hanem próbál segíteni olyan emberi és családi problémák megoldásában is, amelyek cégen belül megoldhatók.

 

„Szeretném, hogyha a munkavállalók tudnák, hogy az őket érintő problémák érdekelnek, és igyekszem minden olyan segítséget megadni nekik, amitől hatékonyabban, és komfortosabban tudják végezni a feladatukat.” - mondta el Tóth András ügyvezető. 

 

A cégnél kiváló személyügyes, pénzügyes kolleginák és más szakemberek dolgoznak, akik talán információt tudnak adni olyan témakörökben is, amely akár a munkavállalót, akár családtagjaikat érinti. Az ügyvezető ezzel a segítségnyújtással próbálja levenni a terhet a dolgozói válláról, hogy felszabadultabban és hatékonyabban tudjanak dolgozni.

 

« Vissza az előző oldalra!


Spiller 2000 Kft. - MagyarSpiller 2000 Kft. - AngolSpiller 2000 Kft. - Német